Destructo Girl haastoi minut kertomaan bloginimestäni seuraavalla ohjeistuksella:

-Mistä bloginimesi on peräisin?
-Blogistania on täynnä mitä mielenkiintoisempia bloginimiä. Mistä ne ovat peräisin? Mikä on niiden tarina?  
-Mikä on sinun tarinasi?
- Oliko sinulla vaikea löytää/keksiä blogillesi nimi?Kerro blogisi nimen ja/tai nimimerkkisi tarina ja haasta kolme muuta tekemään samoin.

Nimimerkkini Kummastus johtuu siitä, että minusta maailma on hyvin kummallinen paikka ja olen aina jossain määrin ihmetellyt elämää, ihmisiä ja itseäni. Jokin osansa nimen syntyyn on muistaakseni lastenlaululla "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa."

Blogilleni halusin antaa jonkun yksinkertaisen nimen, joka koostuu usemmasta sanasta. En tiedä miksi näin oli, mutta sellaista nimeä siis pohdiskelin. Halusin, että nimi olisi laaja siinä mielessä, että se ei rajaisi blogini aihepiiriä tai antaisi liian rajoittunutta kuvaa 'Kummastuksen' luonteesta. Kuitenkin halusin, että se jotenkin kuvaisi minua. No, pitkällisen mietinnän jälkeen tulin siihen päätökseen, että minä olen melkein, mutta en kuitenkaan ihan. Se sopii moneen asiaan elämässäni.

Jos olet kolme muuta, olet haastettu! Hih.

Minua odottaa dvd-soittimessa Fire walk with me. Tuhlasin siihen, kun Harryt oli loppu. Olisin tänään sortunut ostamaan, mutta minun ei näköjään annettu tehdä sitä.

Olenkohan katsonut lähiaikoina liikaa jännitys- ja väkivaltajuttuja kun näin viime yönä unta, että joku paha mies yritti tappaa minut Rossossa. Juoksentelin ympäri ravintolaa tuoleilla itseäni suojaten ja yritin ampua miehen kuoliaaksi. Mutta luodit eivät tehonneet siihen. Se oli taas sellainen yliluonnollisen paha vastustaja, johon ei tehoa mikään. Sellaisia ne ovat melkein aina minun unissani.
Tämän olisi saanut kukistumaan, jos olisi ratkaissut jonkun hämärän arvoituksen ja liimaillut jotain paperilappuja pahville, mutta se homma taisi jäädä kesken, kun uni loppui.