Jouduin tänään kohtaamaan valtavia pelottavia villipetoja. Kyllä Suomen luonto on vaarallinen. Olin uimakopissa vaihtamassa vaatteita, kun huomasin seinässä hirvittävän noin viiden senttimetrin läpimittaisen pitkäjalkaisen hämähäkin. Säikähdin pikkaisen. Sitten aloin katsella tarkemmin, ja huomasin, että sen ympärillä oli neljä samanlaista. Katsoin kopin muihin nurkkiin, ja huomasin, että niitä hämähäkkejä oli joka seinällä. Ja kaikki yhtä isoja. Aloin vähän kiljahdella naapurikopissa olevalle kaverilleni ja laitoin vauhtia pukeutumiseen. Jos en olisi vielä ehtinyt hankkiutua eroon uimapuvustani olisin varmaan rynnännyt kiljuen ulos kopista, mutta nyt en oikein kehdannut. Oli pakko hillitä hermonsa ja vahtia vain niitä elukoita etteivät tule yhtään lähemmäs. Oli kyllä jälkikäteen pitkään sellainen olo, että niitä kammotuksia käpittelee vaatteideni alla. Mutta olin aika ylpeä itsestäni kun kestin siellä kopissa. Minä pelkään hämähäkkejä aika paljon.

Ostin tänään tämmösen:


839510.jpg

Vähänks mä oon nyt tyttö! (se on ihana. pelottavaa)