Kesän viettoa. Löysäilyä. Aivottomuutta. Kyvyttömyyttä kirjoittaa blogiin mitään.

Olen käynyt uimassa. Olen syönyt jätskiä enemmän kuin laki sallii. Olen katsonut Twin Peaksia monta jaksoa putkeen. Viimeisen jakson katsoin eilen yöllä. (Höh, nysse loppui, tahtoo lisää) Olen herännyt joka arkiaamu Serranon perheelle. Olen käynyt pari kertaa kaupassa hipelöimässä uutta Potteria mutta en ole vielä sortunut. Köyhän pitäisi jaksaa odottaa kirjastoversiota.

Tunnen oloni jotenkin löysäksi ja levottomaksi yhtä aikaa, enkä tiedä kumpaa tunnetta minun tulisi totella. Levoton minä tahtoisi tehdä koko ajan kaikkea ja nähdä hirveesti ihmisiä ja huidella siellä sun täällä. Laiska ja löysäilevä minä haluaisi hankkia pinon hyviä kirjoja (sen potterin perhana) ja pinon hyviä deeveedeitä (mieluiten sarjoja, oikein pitkiä sellaisia) ja röhnöttää kotona syöden jätskiä.