Voi ei. Ostin tänään karkkeja "varastoon" muutamaksi päiväksi. Noh. Nyt on jäljellä enää säälittävät jämät pätkispussin pohjalla. Siis nähtävästi karkkeja ei vain voi ostaa varastoon. Ei toimi ei.

Olen kuunnellut tänään, tai lähipäivinä yleensäkin, ihan tosi paljon musiikkia. Soittanut jatkuvasti sekä uusia levyjäni että sellaisia vanhojakin levyjä joita en ole aikoihin kuunnellut. Olen vaihdellut jatkuvasti levyjä ja kappaleita tunnelmien mukaan. Oon katsonut myös paljon musiikkivideoita youtubesta. Beatlesia muun muassa. Loistoa. Musiikki on kyllä tosi tärkeä ja hieno juttu. Musiikkia voi kuunnella millä mielialalla tahansa, ja aina se ns. toimii. Vaikuttaa. Tuntuu joltain. Ehkä minä tällä hetkellä lääkitsen omaa melankolista mieltäni musiikilla, mutta sehän ei onneksi ole kovin huono lääke.

Kuvittelin ennen tän vuoden idolsin alkamista, että ne alkukarsinnat olisi muka parhaita. Ja pah. Nyt muistin/tajusin että ohjelmahan paranee edetessään. Kyllä sitä on kuitenkin kivempaa katsoa niitä oikeasti hyviä laulajia. Varsinkin, jos siellä joukossa on sellaisia, joista itse erityisesti tykkää. Ja sit voi toivoa ja jännätä että pääseehän ne jatkoon.

Olen ihan hämmästellyt sitä, miten vähän katson nykyään telkkaria. Koska olen mielestäni ainakin lukiosta asti ollut aika ahkera teeveen töllöttäjä. Nykyään seuraan vaan muutamaa sarjaa. Uusimpana joukkoon on liittymässä Läpiveto. Se vaikuttaa parin jakson perusteella aika hyvältä. Taitavasti tehty, viiihdyttävä, erinomaisia näyttelijöitä. Niin no, katsonhan mie niitten muutamien sarjojen lisäksi dvd:itä jonkusen verran. Mutta kuitenkin paljon vähemmän kuin ennen. Onhan se tietysti hyvä, että sellainen passiivinen kökköohjelmien katselu on vähentynyt. Mutta toisaalta taidan nykyään käyttää sen ennen tv:n katseluun menneen ajan tietokoneella istumiseen, eikä sekään aika aina ole niin kovin aktiivisesti ja järkevästi käytettyä... No, mutta mikä nyt sitten on niin järkevää, ja miksi pitäisi ollakaan.