ÄÄÄRRKHHHSSSS! Gradu. Apua. Pöytäni ja hyllyni ovat täynnä graduun liittyvää kirjallisuutta ja ne pitäisi kaikki pystyä pläräämään läpi ja löytämään niistä kaikki oleellinen tieto ja vielä hankkia paljon paljon lisää kirjoja. Ja sitten pitäisi osata kasata se tieto teoriaosaan nätiksi paketiksi. Ja entäs analyysi sitten. Tiedänkö minä oikeasti mitä olen tekemässä? Tuleeko siitä yhtään mitään? Suurimman osan aikaa kuvittelen tietäväni ja hallitsevani asian, mutta joskus iskee sellainen karmea tunne, että onnistun varmaan sähläämään koko jutun jollakin tavalla ja gradustani tulee aivan järkyttävän hirveä pohjanoteeraus. Niin ja mistä minä löydän sen motivaation jolla saan itseni raatamaan tätä työtä pitkiä päiviä, että se joskus valmistuisi.

Ostin taas tänään karkkia. Tällä kertaa sorruin Eldoradon Sweet mix -sekoitukseen, joka oli jotain mitä en ole koskaan ennen maistanut. Suklaanamuja ja lakunamuja. Ihan keskihyviä. Mutta syötynä suuren aurajuustopasta-annoksen jälkeen, niistä tuli aika huono olo. Varsinkin kun pääkin on kipeä. Enkä sitten edes käynyt tänään lenkillä vaikka sitä jo innoissani suunnittelin. Olisi varmaan pitänyt käydä, olisi paljon reippaampi olo.

On sen verran väsähtänyt olo, etten oikein jaksa tehdä mitään järkevää. Vaikka tietysti minun pitäisi jatkaa innolla sen ISON GEEN tekemistä. Mutta en vain jaksa nyt ajatella. Siispä olisi mukavaa kuluttaa loppuilta aivottomaan teeveen töllötykseen. Mutta kun ei sieltä tule mitään ennen Mullanallaa. Miksi ne ei lähetä minulle kivoja ohjelmia, vaikka maksoin kiltisti tv-lupamaksunkin??

Ostin kolme uutta heijastinta, niin ettei tarvitse siirrellä niitä takista toiseen. Ostin kaksi heijastinta, jossa on klipsikiinnityssynsteemi ja yhden "tavallisen". Toisessa klipsiheijastimessa se klipsi ei auennut muuten kuin vääntämällä sen saksien kärjellä auki. Toisessa taas klipsi napsahtelee melkein itsekseen auki. Mur mur. Vanha konsti on siis parempi kuin pussillinen uusia, eli se heijastin jossa oli kunnon vanha hakaneulasysteemi osoittautui siinä mielessä toimivimmaksi. Ehkä minulla oli vain huono heijastinonni, koska minulla jo ennestään olevan klipsiheijastimen klipsi on toiminut aivan loistavasti vuoden päivät. Heijastin alkaa muuten vaikuttaa äärettömän hassulta sanalta kun sen kirjoittaa liian monta kertaa peräkkäin...