Minua ei kiinnosta tällä hetkellä juuri muu kuin nukkuminen, syöminen (koska olen kovin uninen ja nälkäinen, vähän kuin valmistuisin talviunille, mikä olisi kyllä aika mainio juttu, jos ihmisetkin voisivat skipata ainakin marras-helmikuun) ja musiikin kuuntelu. Voisi ehkä ajatella, että se olisi oire masennuksesta tai muusta ei niin myönteisestä mielentilasta. Minusta se on vain hyvä asia. Olen tyyni ja turta joka on kai lähinnä seesteisyyttä, mihin voin toistaiseksi päästä. Seesteisyyttä pidän jonkinlaisena tavoitteena, koska onnellisuuteen en ainakaan juuri nyt usko.

Välillä olen vihainen ihmiselle joka kohteli minua uskomattoman huonosti, ja koen edelleen vaikeaksi uskoa, että se pystyi tekemään minulle niin. Olisikohan minun pitänyt nähdä jo aiemmin jotain merkkejä, että niin siinä käy (olisi kai). Ei voi mitään, olen naiivi ja sinisilmäinen. Tavallaan haluan olla sitä jatkossakin, koska mitä siitä tulee, jos ei voi luottaa ihmisiin. En tahdo muuttua kyyniseksi ja katkeraksi.

Päivän biisit: Maj Karma - Attentaatti, Plutonium 74 - Muut jotka itkee

Päivän herkku: Terra chips (makea peruna, valkoinen makea peruna, punajuurivärjätty makea peruna, palsternakka, bataatti, tarojuuri, yucca, punajuurivärjätty tarojuuri) hirveen mielenkiintosia sipsejä.