Olen koko tämän vuoden (hih) haaveillut tekeväni blogiini jonkun sellaisen kivan uusivuosijutun. Monet on kirjoitelleet menneestä vuodestaan tai tehneet uudenvuodenlupauksia. Minä olen tosi huono listaamaan mitään sellaisia parasta tai ikävintä menneessä vuodessa tyylisiä juttuja, joten ajattelin tehdä sen sijaan jotain muuta. Katsauksen nykytilanteeseen vuoden 2007 alussa. Miltä uusi vuosi näyttää?

Televisio

Twin Peaks alkaa. En ole koskaan katsonut sarjaa. Kun se tuli 90-luvun alussa, olin sarjan kohdeyleisöksi hieman liian nuori. Odotan kiinnostuksella, koska olen kuullut kehuja.

L-koodi jatkuu viimein. Se on yksi niistä koukutussarjoista joista pitää nähdä jokainen jakso.

Maalaiskomedia Turvetta ja timantteja taitaa jatkua vielä ainakin parin jakson ajan. Kepeää suomiviihdettä keskiviikkoiltaan. Ja Piiparinenkin on hurmaavimmillaan!

Idolsista voisi vilkaista muutaman koelaulujakson. Ne on parhaita, loppujaksoja ei sitten tarvitsekaan katsoa.

Kirjat

Parhaillaan luettavana joululahjakirja Leena Lehtolaisen novellikokoelma Viimeinen kesäyö. Viimeisessä luvussa olen jo tällä hetkellä. Tykkäsin. Pitää rynnätä tänään kirjastoon, ettei lopu lukeminen kesken.

Musiikki

Viimeaikojen kuunnelluin levy taitaa olla Killersin Hot Fuss, koska se on uusimpia levyjäni. Mutta muuten olen nyt erityisen innostunut brittirockista.

Opiskelu, työ

Suurin piirtein gradua vaille valmis. Ja gradukin on jo aika pitkällä. Se vaan valmiiksi ja sitten työn metsästykseen. Saas nähdä kuinka ämmän käypi.

Ruoka

Ehkä tätä voi pitää uudenvuodenlupauksen tapaisena. Yritän laittaa enemmän ruokaa itse ja syödä terveellisemmin. Vuoden alun uudet yllätyssuosikkini ovat ruispalat ja mustaherukat.

Vaatteet

Suosikkivaatteeni on ilmiselvästi ihanaiset kotihousuni.
Ja olen iloinen kun onnistuin alennusmyynnistä ostamaan kerrankin sellaiset farkut joiden lahkeet ei ole liian pitkät

Vapaa-aika, harrastukset

Minulla ei tavallaan muuta olekaan kuin vapaa-aikaa. Ja toisaalta ei ole vapaa-aikaa kun pitäisi tehdä sitä gradua.

Vauhdikkaita extremeharrastuksiani kevätkaudella 2007 ovat muun muassa lenkkeily, television katselu, blogin kirjoittaminen ja lukeminen! Kaiken tuon harrastamisen lisäksi pyrin lohkaisemaan viikoittain aikaa myös kaverieni tapaamiseen.

Haaveet, joiden uskoisin / toivoisin olevan mahdollista toteutua tänä vuonna

Valmistuminen, isompi asunto, kitaran hankkiminen