Siitä tuntuu olevan ihan mahdoton aika kun viimeksi olen tänne käynyt jotain raapustamassa. En ole vain jotenkin... valehtelisin jos sanoisin ehtinyt... saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään. Tietokoneen ulkopuolisessa elämässä on ollut niin paljon ajattelemista ja olen ollut iltaisin aika väsynyt, ja viikonloppuisin on käynyt vieraita tai olen itse käynyt kyläilemässä ja seliseli.

Olen aika onnesta soikeana kun minulla on viimeinkin ne monta vuotta kaipaamani jouluvalot, joita ei edelliseen pikkuasuntooni oikein saanut järkevästi sijoitettua. Nyt minulla on jopa kahdet. Viime joulun alla muistan lenkillä käydessäni katselleeni ihmisten ikkunoita ja kuvitelleeni, että ne ihmiset joilla on jouluvalot ovat jotenkin onnellisempia vain siksi, että heillä on jouluvalot... Eli minun pitäisi siis tällä hetkellä olla aika onnellinen. Tjaah, en minä ainakaan ole epäonnellinen, paljon vähemmän epäonnellinen kuin vuosi sitten, että kai se johtuu ihan niistä jouluvaloista sitten. Hiih.