Kevät toi, kevät toi maalarin,
kevät toi, kevät toi muurarin
kevät toi sivupohjaksi watering canin...

Vihreämpää ja keväisempää pohjaa pukkaa.
Joku voisi naureskella ivallisesti sille, että minulla on kastelukannuja sivupohjassani. Minä, puutarhatyöläisten kuningatar.. Siis en ole. Mutta kyllä vielä ehkä jonain päivänä. Sitten kun olen ihan iso aikuinen ja minulla on oma puutarha ja voin sanoa sataprosenttisella varmuudella erottavani leskenlehden ja voikukan toisistaan. Ja rikkakasvien lisäksi olen perehtynyt myös perennoiden ihmeelliseen maailmaan. Ja kun mietin mitä nimitystä käytetään monivuotisista kasveista, minulle tulee ensimmäiseksi mieleen perenna eikä gerbera, eikä minun tarvitse ruveta selvittämään asiaa googlettamalla. Sitten joskus isona aikuisena.

Asiasta toiseen.
Ja toisaalta käytän ihan järkyttävän paljon sanaa toisaalta. Mutta toisaalta onhan toisaalta aika kätevä sana, joka sopii toisaalta hyvin monenlaisiin yhteyksiin. Mutta toisaalta teksti voi alkaa kuulostaa vähän tökkivältä, jos jokaiseen lauseeseen eksyy sana toisaalta. En ole varmaan kertaakaan käyttänyt sanaa yhtäältä, joka kuuluisi sanan toisaalta kaveriksi. Eihän asiaa voi tarkastella toisaalta, jos sitä ei ensin ole tarkasteltu yhtäältä. Mutta toisaalta toisaalta on paljon helpommin tekstiin sopiva sana kuin yhtäältä.