Mistähän saisi taiottua itselleen järkevät elämäntavat? Sellaiset olis aika kivat. Sen lisäksi että unirytmini on mitä on, olisi kyllä muussakin korjattavaa. Esimerkiksi kun kuvailen tiskaus- ja siivoustottumuksiani kavereilleni, saan osakseni usein kauhistunutta ihmettelyä. Olen myös saanut kuulla olevani äijä (siivousasioissa), joka mielestäni kuvaa aika hyvin minua. Ja äijyys ei liity mitenkään sukupuoleen, uskon että on olemassa paljon minua siistimpiä opiskelijapoikia. Minä vain olen sellainen, etten aina tule ajatelleeksi sellaisia maallisia asioita (Sehän on vain maallista, sanoi Katto-Kassinen) kuten kämpän puhtaanapito. En osaa aloittaa päivittäisiä rutiineja tiskauksen tai minkään sellaisen suhteen. Teen silloin kun innostuttaa. Ehkä minusta vielä joskus tulee järkevä aikuinen jolla on säännölliset elämäntavat. Ehkäpä. Sitä päivää odotellessa.